Články
Přehled: Chybové hlášky při obnově nebo aktualizaci přes iTunes.

Vzhledem k tomu, že občas potřebujete obnovit, nebo aktualizovat vaše iOS zařízení prostřednictvím aplikace iTunes, můžete se setkat s divnými chybovými kódy, kterým nerozumíte. Vzhledem k tomu, že příčin může být několik, je třeba pátrat na fórech řešící stejný problém, nebo využít náš přehledný seznam, který vás seznámí s obsahem problému. Než začnete panikařit a hledat příčinu jiným způsobem, než na internetu, čtěte dál..
• Co je třeba v prvním případě udělat na vašem počítači v případě zobrazení chybové hlášky ?
- Stáhněte si nejnovější verzi iTunes Zkontrolujte verzi iTunes tím, že kliknete na Nápověda> Zkontrolovat aktualizace na PC s Windows – (Mac) nebo iTunes> Check for Updates na Mac. Stáhněte si nejnovější verzi, pokud ji nemáte již nainstalovanou.
- Zkontrolujte, zda systém aktualizací softwaru (počítač) – Na počítači Mac, můžete snadno zkontrolovat aktualizace na Mac App Store kliknutím na ikonku „Aktualizace“ v liště menu. Majitelé PC mohou navštívit webové stránky aktualizace společnosti Microsoft.
- Odpojte jakékoliv další zařízení USB, připojte pouze myš, klávesnici a iOS zařízení na kterém děláte obnovu nebo aktualizaci.
- Restartujte počítač a proveďte restart na zařízení se systémem iOS (držte obě tlačítka „Home“ a „Power“) dokud se na obrazovce zobrazí logo Apple.
- Ukončete virtualizační software, jako je Parallels či VMware, která je spuštěna na počítači Mac.
- Zkus to znovu. Odpojte a připojte zařízení se systémem iOS.
CO ZNAMENAJÍ CHYBOVÉ HLÁŠKY, KTERÉ UKAZUJE ITUNES?
• Problém s připojením k internetu, nebo k aktualizačním serverům
Chyby: 17, 1004, 1013, 1638, 3014, 3194, 3000, 3002, 3004, 3013, 3014, 3015, 3194 nebo 3200.
Pokud se vám na obrazovce objeví některá z výše uvedených chybových kódů, tato situace obvykle ukazuje, že došlo ke komunikační chybě mezi aktualizačním serverem společnosti Apple a vašim nástrojem iTunes. Součástí hlášky také může být text „Došlo k potížím při stahování softwaru“ – Zkontrolujte připojení k internetu, dále můžete navštívit stránky GS.APPLE.COM a v případě zástupné stránky je připojení aktivní. Může se také stát, že jsou servery přetížené, proto aktualizujte, nebo obnovte zařízení později.
• Bezpečnostní chyba softwaru
Chyby: 2, 4, 6, 9, 1000, 1611, 9006, 9807, nebo 9844.
Někdy se může stát, že Apple bude protestovat s ověřením bezpečnosti. Tento problém může dělat použití iTunes bez serveru proxy. Apple však na svých stránkách nabízí snadný postup, jakým lze vyřešit individuální nastavení proxy serverů a konfiguraci softwaru s příslušnými informačními porty, jak správně nastavit doménu pro servery Apple.
• Problémy s připojením přes USB
Chyby: 13, 14, 1600, 1601, 1602, 1603, 1604, 1611, 1643-1650, 2000, 2001, 2002, 2005, 2006, 2009, 4000, 4005, 4013, 4014, 4016, „neplatná odpověď
Pokud se vám na obrazovce objeví některý z výše uvedených kódů, kterých je poměrně slušná řada, je na vině připojený USB kabel (někdy může být pouze uvolněný, lehce poškozený) nebo je prostě odepsaný. Doporučujeme vyzkoušet jiný USB kabel a odpojte všechny periferie z počítače, které nepotřebujete. Pokud i přesto výměna kabelu nepomůže, zkuste restartovat telefon, případně počítač.
• Problémy s hardwarem
Chyby: 1, 3, 10, 11, 12, 13, 14, 16, 20, 21, 23, 26, 27, 28, 29, 34, 35, 36, 37, 40, 1000, 1002, 1004, 1011, 1012, 1014, 1667 nebo 1669.
Pokud se vám na obrazovce objeví některá z výše uvedených kódů, na vině může být některé z připojených zařízení do vašeho počítače (přes USB), tedy například výstupní periferie, nebo další produkty, které máte připojené. Hardwarové chyby nastávají mezi vašem počítačem a produktem, který obnovujete, nebo aktualizujete. Mezi problémové zdroje může patřit také špatné připojení k internetu, bezpečnostní software, nebo USB hub od výrobce třetích stran. Případně zkuste aktualizovat na jiném počítači. Pokud byste ani tak nenašli řešení potíží a stále se zobrazovala chybová zpráva, měli byste kontaktovat podporu společnosti Apple pro složitější možnosti řešení potíží s hardwarem.
• Problém s ověřením současné verze systému
Chyby: 1015, „Požadovaný zdroj nebyl nalezen.“
V případě, že je ve vašem iOS zařízení nainstalovaná beta verze, nebo máte nainstalovaný Jaibreak (v posledním případě se snažíte nainstalovat starší verzi systému, kterou Apple již nepodepisuje) – budete muset vaše zařízení přepnout do zotavovacího DFU módu, ze kterého snadno obnovíte vaše zařízení. Tato metoda však vymaže kompletní data z vašeho přístroje, avšak můžete obnovit data přes předchozí synchronizaci, kterou jste si na iTunes udělali.

-
Článkypřed 5 roky
Jak na iPhone aktivovat hlasové oznámení volajícího? Poradíme vám!
-
Článkypřed 6 roky
Kdy je nejlepší čas pořídit si nový iPhone? Poradíme vám!
-
Článkypřed 5 roky
Aplikace počasí v iOS 14 nabízí novou užitečnou funkci.
-
Aktualitypřed 6 roky
Jak snadno odstranit bubliny po nalepení Tvrzeného skla?
-
Článkypřed 5 roky
Co je to LiDAR Scanner a jak ho co nejlépe využít?
-
Článkypřed 4 roky
Jak přenést WhatsApp zprávy z Androidu na iPhone?
-
Aktualitypřed 9 roky
Basketbal vo Facebook Messengery?
-
Článkypřed 6 roky
3 jednoduché způsoby, jak vytvořit animovaný GIF na iPhonu.