Uživatelé IPhonů si stěžují na problémy se sítí v systému iOS 13.3.

Navzdory skutečnosti, že se Apple zpravidla snaží řešit problémy s provozem svých zařízení co nejvčasněji, občas se může zdát, že v Cupertinu tento problém úmyslně ignorují nebo o něm prostě nevědí. Jak ale vysvětlit úplnou nečinnost společnosti, která není v žádném spěchu, aby přijala opatření k nápravě tohoto nebo toho selhání. Naštěstí takové situace často nenastanou. Nejrozumnějším příkladem je Butterfly klávesnice, kterou se Apple snaží oživit už téměř čtyři roky. Nyní však seznam problémů zahrnuje také bezdrátové připojení iPhonu.

Jedním z nejčastějších problémů s iOS 13 byl problém s připojením k Wi-Fi. Spočívalo v tom, že se aktualizované iPhony a iPady odmítly připojit k některým nebo dokonce ke všem směrovačům, bez ohledu na to, zda se k nim připojily dříve nebo ne. Problém nebylo možné opravit ani restartováním nebo odstraněním existujících připojení, ani po obnovení továrního nastavení. Naštěstí se vydáním iOS 13.3 tento problém vyřešil, ale na jeho místě se objevil nový – nedostatek spojení s LTE. Podle některých uživatelů se po upgradu začaly objevovat problémy zejména s mobilní sítí. To vedlo ke skutečnosti, že celulární data byla v zásadě odpojena a neumožňovala vám volat ani psát SMS zprávy, nemluvě o používání internetu na vašem smartphonu. Z tohoto důvodu byli někteří uživatelé prakticky ponecháni bez komunikace s okolním světem a byli nuceni hledat přístupové body pro veřejnost.

Nejpravděpodobnější příčinou této chyby je ve skutečnosti iOS 13.3. Koneckonců, lidé si začali stěžovat na výskyt problémů hned po poslední aktualizaci. Tento problém však nevzniká poprvé. Zpočátku si to takových problémů začali všímat hned po vydání iOS 13 na konci září, ale pak se Apple rychle orientoval a opravil všechny chyby, které bránily uživatelům v práci se sítí. Ale protože k selhání došlo znovu a zatím není možné najít univerzální způsob, jak to opravit, bylo by pro společnost lepší držet se a vydat aktualizaci opravy chyb, než uživatelé masivně přinesou své telefony iPhone do servisních středisek.


Jsme kreativní tým, který denně prostřednictvím svého internetového portálu FanApple.cz šíří nejnovější zprávy o dění kolem společnosti Apple. Nedílnou součástí je také tvorba recenzí na zajímavé aplikace a počítačové zařízení. Podívejte se sami na http://www.fanapple.cz