Reklamace iPhone 4 u operátora Vodafone

Jelikož jsem si iPhone kupoval u operátora a nyní jsem byl nucen telefon odnést na reklamaci, popíšu vám průběh reklamace mého iPhone 4 u Vodafonu. Ke konci se dozvíte pár rad kolem reklamace a hlavně na co si máte dát pozor.

Dne 1.11. 2011 jsem odnesl iPhone 4 do Vodafone prodejny, abych mohl dát reklamovat iPhone potřeobal jsem náhradní. To byl hned první problém, jel jsem na tři pobočky Vodafon, pouze jediná měla k zapůjčení telefon. Poté co jsem došel do třetí prodejny jsem slečně prodavačce vysvětlil problém s iPhonem a začali vypisovat dokumenty. Toto celé zabralo odhadem 45 minut a to z důvodu, že jsem chtěl napsat jistou informaci navíc a to že čidla vlhkosti jsou nepoškozená. Po té co se vše vypsalo jsem dostal náhradní telefon nějaký Samsung s Androidem.  Můžu říct, že náhradní telefon byl hrozný, malý, špatně se na něm psalo a prostě byl to telefon v cenové kategorii 4-5000Kč.

Čekal jsem asi tak týden, ale stále mě nikdo nekontaktoval. Už jsem byl nervozní z důvodu, že ten mobil co jsem měl zapůjčen byl nepoužitelný, tak jsem se podíval na web Britexu (Vyřizuje reklamace mobilů) kde jsem zadal IMEI číslo a zjistil jsem, že můj iPhone byl 3.11. doručen, opraven a zároveň odeslán na prodejnu. Přišlo mi to divné a tak jsem kontaktoval pobočku do které jsem dal reklamovat iPhone a bylo mi řečeno, že už je na skladě a můžu si pro něj přijít. Štvalo mě, že jsem od nich nedostal dříve informaci, ale zárověn jsem měl radost, protože jsem si mohl dojet pro iPhone.

Dojel jsem na prodejnu a vše vrátil a předložil dokument o reklamací. Z důvodu, že jsem reklamoval vadný Home button jsem dostal nový iPhone 4 a k něm novou 24 měsíční zaruku.

Abych to celé shrnul. Reklamace proběhla neuveřitelně rychle, vše bylo bez větších problémů, teda až na to, že skoro nikde neměli náhradní telefon. Jedné co mi vadilo, bylo to, že mě Vodafone nekontaktoval hned po doručení iPhonu, ale že jsem si musel na prodejnu (8.9.) zavolat sám.

Rady na konec:

  1. Nechte napsat do protokolum že čidla vlhkosti jsou v pořdáku.
  2. Nedávejte iPhone reklamovat když v něm máte jailbreak. (Pokud máte jailbreak v iPhonu proveďtě restore a až pak jej reklamujte, protože pokud máte jailbreak tak ztrácíte záruku.
  3. Vždy kontrolujte údaje na webu servisního střediska, jestli už je iPhone opraven a nebo odeslán.
  4. Nakonec pokud vám příjde přístoj opraven, tak zjistěte co s tímto přístrojem dělali, pokud vám bude řečeno, že byla přední část jakkoliv oddělána a následně vyměněna, tak máte právo na nový iPhone z důvodu, že v České Republice není žádná autorizována opravna iPhonů a nesmí ho jakkoliv opravit.

Jsme kreativní tým, který denně prostřednictvím svého internetového portálu FanApple.cz šíří nejnovější zprávy o dění kolem společnosti Apple. Nedílnou součástí je také tvorba recenzí na zajímavé aplikace a počítačové zařízení. Podívejte se sami na http://www.fanapple.cz