Jak malá kosmetická vada MacBooku může být důvodem pro odmítnutí záruky.

Vysoká cena byla vždy základním atributem produktů značky Apple. A pokud to dříve bylo kompenzováno spolehlivostí a kvalitou, nyní neexistuje žádná taková jistota.  Jak se nedávno ukázalo v jednom zahraničním příspěvku, kalifornský gigant už se nesoustředí na spokojeného zákazníka, ale na to vydělat si co nejvíce peněz ve svůj prospěch. Jeden z uživatelů sítě Reddit navštívil nejbližší maloobchodní pobočku Apple Store kvůli reklamaci svého MacBooku Pro.

Problém se objevil několik měsíců používání a konkrétně přestala správně fungovat klávesnice, která je mimochodem jednou ze známých konstrukčních chyb. Vyprávět o tom můžou majitelé 12″ MacBooku s motýlkovým mechanismem. Podle jeho slov zůstávaly tlačítka „viset“ a nevracely se do původní polohy. Dokonce si připlatil za službu Apple Care. Technický tým se pustil do důkladné diagnostiky pomocí speciálních programů a naštěstí nebyly odhaleny žádné problémy s hardwarem. Zaměstnanec Apple Storu ujistil reklamujícího, že dojde k výměně klávesnice za novou. Specialista na použité MacBooky – MacBookarna.cz

O den později přišlo oznámení, že jeho MacBook Pro nebude v rámci reklamace opraven. Důvodem zamítnutí má být kosmetická vada v horním krytu displeje, který však funguje bez problému. Rozhodl se tedy obrátit na technickou podporu a doufal, že dostane srozumitelnou odpověď. Nicméně dostal poměrně standardní odpověď, která se vyjádřila k reklamaci negativně, což je běžná politika jablečné firmy. Tvrdí poškozený klient.


Jsme kreativní tým, který denně prostřednictvím svého internetového portálu FanApple.cz šíří nejnovější zprávy o dění kolem společnosti Apple. Nedílnou součástí je také tvorba recenzí na zajímavé aplikace a počítačové zařízení. Podívejte se sami na http://www.fanapple.cz